Gdynia Gdyńska Rada Turystyczna
Social Icons

Gdyńska turystyka rośnie w siłę

10.10.2021
<br /> <b>Notice</b>:  Undefined index: i in <b>/app/vendors/smarty3/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code</b> on line <b>77</b><br /> <br /> <b>Notice</b>:  Trying to get property 'value' of non-object in <b>/app/vendors/smarty3/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code</b> on line <b>77</b><br /> <br /> <b>Notice</b>:  Trying to get property 'title' of non-object in <b>/app/vendors/smarty3/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code</b> on line <b>77</b><br />

Na mapie gdyńskich hoteli pojawił się nowy obiekt. To czterogwiazdkowy My Story Gdynia Hotel, którego projekt przygotowano według reguł dobrego snu. Znajdziemy tam pokoje w pięciu standardach, strefę relaksu, trzy sale konferencyjne i restaurację z autorską kuchnią. W piątek, 1 października odbyło się oficjalne otwarcie hotelu, podczas którego wszyscy zainteresowani mogli zwiedzić jego wnętrza.

My Story Hotel Gdynia mieści się przy al. Zwycięstwa 14. To kolejny czterogwiazdkowy obiekt, który dołączył do miejsc rekomendowanych przez Gdyńską Radę Turystyczną.

– Zarówno dokumenty strategiczne opisujące rozwój gospodarczy naszego miasta, jak i zwykła praktyka oraz obserwacja codzienności wskazują, że tzw. przemysł spotkań jest bardzo ważny dla Gdyni. Podobnie jak cała turystyka. Dlatego cieszę się, że w naszym mieście mamy kolejny hotel świadczący usługi na najwyższym poziomie, którego tak często poszukują turyści – czy to biznesowi, czy ci przyjeżdżający do naszego miasta, żeby odpocząć. To również dobry objaw, że jeszcze w czasie pandemii – bo trudno powiedzieć, że już minęła – biznes turystyczny odradza się na tyle, aby startować z nowymi przedsiewzięciami. Trzymam kciuki za powodzenie tego projektu i mam szczerą nadzieję, że to nie ostatni taki pomysł i będą kolejne. Ja z kolei mogę gwarantować, że zawsze znajdą się chętni, którzy zasilą budżety ich organizatorów – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.

„Wyśpij się!” to filozofia, która przyświeca hotelowi. Jego projekt powstał według reguł dobrego snu. Komfort związany z nocnym odpoczynkiem stał się bowiem priorytetem dla osób korzystających z usług hotelowych.

– Zauważyliśmy, że pierwotną misją miejsc takich jak hotele jest wypoczynek, regeneracja, dobry sen i zjedzenie odpowiedniego posiłku, który postawi nas na nogi. Dlatego stworzyliśmy koncept na markę My Story Gdynia Hotel, gdzie hasło „Wyśpij się!”, przoduje, jeśli chodzi o rozwiązania i udogodnienia w naszym obiekcie. Jeśli chodzi o akustykę i kwestie budowlane oraz konstrukcyjne, to technologia, którą wdrożyliśmy, pozwala zminimalizować wszelki hałas, który jest na zewnątrz. Dodatkowe udogodnienia, jakie wprowadziliśmy – sceny świetlne, kolorystyka, rozwiązania w dekoracji wnętrz, ciepłe i miękkie tkaniny – wprowadzają nas w nowy nawyk. Zaczynamy lepiej spać – mówi Magdalena Bobryk, autorka koncepcji My Story Gdynia Hotel.

W piątek, 1 października odbyło się uroczyste otwarcie hotelu. Zainteresowane osoby mogły zwiedzić jego wnętrza i zapoznać się z ofertą. Nie zabrakło także degustacji wyjątkowych dań z restauracyjnego menu. Czterogwiazdkowy My Story Gdynia Hotel to pokoje w pięciu standardach, a także trzy sale konferencyjne. Na ostatnim piętrze ulokowano strefę relaksu Club Lounge, połączoną z tarasem widokowym. Siły będzie można zregenerować także w saunach – fińskiej i parowej. A wszyscy ceniący sobie aktywny wypoczynek mają do dyspozycji siłownię.

Godna uwagi jest również restauracja. Autorskie menu przygotowane przez Piotra Ślusarza zakłada dopasowanie posiłków do pory dnia. Wpisują się one w rytm biologiczny człowieka. I tak, o poranku zjemy energetyczne, pobudzające śniadanie, natomiast wieczorem wyciszającą, lekkostrawną kolację.

– To, co dzieje się tutaj pod względem gastronomicznym, też nawiązuje do tej filozofii. Całe menu zostało stworzone tak, by dawać poczucie lekkości oraz żeby wszystkie nasze walory smakowe były kombinacją, która nadaje nam poczucie spełnienia w tym, co jemy. Będziemy tworzyć i bazować na warzywach. Nie będziemy się ograniczać tylko do standardów hotelowych – mówi Piotr Ślusarz, szef kuchni My Story Gdynia Hotel.


Z ofertą hotelu można zapoznać się na stronie www.mystorygdynia.pl. Natomiast o obiektach rekomendowanych przez Gdyńską Radę Turystyczną przeczytamy na stronie www.grt-gdynia.pl.

Aktualności

Katalog MICE

Gdynia i jej możliwości w pigułce!

Partnerzy Strategiczni

Gdynia Agencja Rozwoju Pomorskie Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

Projekt dofinansowano ze środków Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Gdyńska Rada Turystyczna

Skontaktuj się z nami

  • Turystyka:
  • +48 58 668 25 47
  • +48 58 668 25 35-36
  • Promocja:
  • +48 58 668 25 46
  • Gdynia InfoBox Obserwatorium Zmian:
  • +48 58 523 97 69
Copyright © 2021 Gdynia
Created by GRT