Gdynia Gdyńska Rada Turystyczna
Social Icons

Gra Miejska - druga edycja

07.10.2019

W Gdyni odbywa się już druga edycja specjalnej gry miejskiej, która prezentuje uczestnikom najważniejsze turystyczne walory i zróżnicowaną bazę hotelową oraz gastronomiczną. Do gry stanęło aż siedem zespołów!

Kilkadziesiąt osób z dokładnie siedmiu firm i instytucji odkrywa tajemnice i rozwiązuje zagadki, które mogą zmienić bieg wydarzeń. Ruszyła po raz drugi innowacyjna gra miejska pod hasłem „Spotkajmy się w Gdyni”, która łączy w sobie turystykę, networking i integrację.

Jeszcze przed południem siedem zespołów, które tym razem włączyły się do gry pojawiło się w malowniczym gdyńskim Hotelu Quadrille. To tutaj tym razem wszystko się zaczęło, a jednocześnie uczestnicy poznali kolejny z obiektów, który współtworzy lokalną bazę hotelową. Uczestników gry przed jej startem powitał Przemysław Dalecki, dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu.

- To, co dzisiaj przed państwem to absolutnie unikalna formuła poznawania miasta. Znając program wiem, że czeka na was wiele atrakcji i emocji. W większości są państwo lokalnymi firmami, ale nie mam wątpliwości, że zobaczą państwo coś nowego. Dziś jestem w tym hotelu, jako gdynianin, po raz pierwszy i jestem zauroczony tym miejscem. Gdynia zawsze ma miejsca, które można odkrywać. Życzę udanej zabawy i miłego spędzenia czasu – mówił Przemysław Dalecki.

Z trolejbusu na pokład i na ląd

Po przywitaniu zespoły przejechały najbardziej „gdyńskim” środkiem transportu z możliwych – nowoczesnym trolejbusem – do Molo Południowego, gdzie czekał na nich rejs turystycznym statkiem Dragon. Tam poznali pierwsze szczegóły dotyczące wyzwań, które czekały na nich podczas gry, a później, już w Hotelu Courtyard by Marriot włączyli się do zabawy.


Z wykorzystaniem tzw. rzeczywistości rozszerzonej rozwiązywali zagadki, szukali haseł i otwierali sejfy w takich miejscach, jak Hotel Nadmorski, Teatr Muzyczny, Muzeum Marynarki Wojennej, Dar Pomorza, Klub Pokład czy Hotel Antares. Tempo gry napędza fabuła przygotowana przez jej autorów. Wśród drużyn tym razem pojawiły się reprezentacje portalu Trójmiasto.pl (broniące tytułu zwycięzców z pierwszej edycji gry), Salonów O’la, Agencji Rozwoju Pomorza, Powiatowego Urzędu Pracy i firm Allcom, SEOgrup oraz Interplastic.

O projekcie

Celem projektu jest promocja turystycznej marki Gdyni, jej atrakcji, organizacyjnych umiejętności turystycznej kadry i gościnności mieszkańców. Pomysłodawcą gry jest firma IF Events, współorganizatorami - członkowie Gdyńskiej Rady Turystycznej i Partnerzy.

Bezpośredni partnerzy w grze ze strony Gdyńskiej Rady Turystycznej to Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej, hotele: Quadrille Hotel & Spa, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, Mercury Gdynia Centrum, Różany Gaj, Nadmorski, Antares, muzea: Muzeum Marynarki Wojennej, Muzeum Miasta Gdyni, Dar Pomorza, restauracje Browar Port Gdynia oraz klub Pokład i Teatr Muzyczny, Riby.pl, Dragon.

Aktualności

Katalog MICE

Gdynia i jej możliwości w pigułce!

Partnerzy Strategiczni

Gdynia Agencja Rozwoju Pomorskie Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

Projekt dofinansowano ze środków Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Gdyńska Rada Turystyczna

Skontaktuj się z nami

  • Turystyka:
  • +48 58 668 25 47
  • +48 58 668 25 35-36
  • Promocja:
  • +48 58 668 25 46
  • Gdynia InfoBox Obserwatorium Zmian:
  • +48 58 523 97 69
Copyright © 2020 Gdynia
Created by GRT