Gdynia Gdyńska Rada Turystyczna

Spotkajmy się w Gdyni - edycja 4

25.11.2019

Kolejny raz zaprosiliśmy do Gdyni przedstawicieli branży eventowej, żeby pokazać im potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta.

Przez dwa dni 25-26.11.2019r. Organizatorzy konferencji i eventów z całej Polski poznawali potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta. Przekonali się, że to dobre miejsce na realizację m.in. spotkań biznesowych, warsztatów, seminariów czy koncertów.

Wszystko to w ramach kolejnej już edycji wydarzenia „Spotkajmy się w Gdyni”.

To wizyta studyjna połączona z warsztatami, która ma na celu  promocję bazy dla przemysłu spotkań i rozwoju turystyki.

Przez dwa intensywne dni zaproszeni Goście - przedstawicieli 19 firm z całej Polski oraz kilku firm lokalnych poznają oferty hoteli, restauracji, centrów konferencyjnych, muzeów, teatrów, szkół wyższych czy obiektów sportowo-rekreacyjnych, które mają w swojej ofercie atrakcje dla Gościa biznesowego oraz sektora MICE.

W pierwszym dniu odbyły się rozmowy stolikowe - czyli dzień Warsztatów.

Tegoroczna edycja „Spotkajmy się w Gdyni” rozpoczęła się w przyjaznych wnętrzach Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. To jedna z wizytówek naszego miasta. Poza laboratoriami i siedzibami wielu innowacyjnych firm, mieści się tam również centrum konferencyjne z 35 salami i 1300 miejscami siedzącymi. Spotkanie otworzyła wiceprezydent Gdyni Katarzyna Gruszecka-Spychała.

– Zapraszamy przedstawicieli branży turystycznej z całej Polski, żeby naocznie przekonali się, co mamy doskonałego w Gdyni i dlaczego warto wybrać nasze miasto jako destynację turystyczną. Dzięki temu rzeczywiście przyjeżdża do nas coraz więcej turystów, szczególnie tych, na których najbardziej nam zależy, czyli biznesowych. Pokazujemy tutaj różnorodność naszego miasta – poczynając od tego, jak piękne jest położone, a kończąc na tym, co może zaoferować również w sensie czysto technicznym, czyli jakie mamy sale konferencyjne czy szeroki pakiet rozrywek. Każdy znajdzie tu coś dobrego, niezależnie od tego, czy interesuje go sport, zakupy czy kultura najwyższej próby. To wizyta studyjna, która pozwala przekonać się, jak jest naprawdę 

mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

Wydarzenie organizuje miasto wraz z Gdyńska Radą Turystyczną. To platformą współpracy strategicznej i promocyjnej pomiędzy miastem, a podmiotami działającymi w branży turystycznej na terenie Gdyni. Należą do niej organizatorzy turystyki przyjazdowej, pobytów turystycznych, imprez i konferencji, przedsiębiorcy, uczelnie wyższe kształcące na kierunkach turystycznych, muzea, teatry i lokalny samorząd. Wszyscy mają wspólny cel – przyciągnąć do Gdyni jak największą liczbę atrakcyjnych wydarzeń.

– Gdynia jest cudownym miastem, wspaniałym miejscem do życia i znanym turystycznie. Chcemy tu przede wszystkim promować i zachęcać do zapoznania się z kulturą naszego miasta i jego walorami. Możemy sprzedawać się kompleksowo. My jako firma oferujemy usługi cateringowe, ale za naszymi plecami siedzą przedstawiciele innych ciekawych przedsiębiorstw i instytucji np. z branży hotelowej. Wspólne prezentowanie usług sprawia, że nasza oferta staje się ciekawsza i bardziej zachęcająca 

– mówi Brygida Hirszler, prezes zarządu Banglob Catering.

„Spotkajmy się w Gdyni” to dwudniowa wizyta studyjna połączona z warsztatami. Pierwszego dnia uczestnicy wzięli udział tzw. randkach biznesowych. To indywidualne rozmowy przy stolikach z przedstawicielami lokalnych organizacji, firm i instytucji. Prezentowały one swoje oferty, a goście podchodzili do każdego i zapoznawali się z przygotowanymi propozycjami usług. Po sygnale dźwiękowym każdy podchodził do kolejnego stolika. Taka forma prezentacji została doceniona przez uczestników.

– Gdynia to świeża destynacja. Jest to atut i należy to wykorzystać, bo możliwości są tutaj ogromne. Branża eventowa musi się rozwijać, dlatego cały czas poszukujemy nowych obiektów i destynacji. Zaproszenie w jednym czasie zarówno dostawców, jak i potencjalnych kupców jest znakomitym pomysłem. Oszczędzamy na tym czas, w zamian otrzymujemy ogromną dawkę informacji, więc jest to niezwykle cenna inicjatywa. Trzymam kciuki za kolejne edycje, bo nasza branża jest naprawdę duża 

– mówi Anna Jędrocha z Symposium Cracoviense z Krakowa.

Potem uczestnicy przeszli do Centrum Nauki Experyment, gdzie przekonali się, w jaki sposób można tam zorganizować czas wolny dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

We wtorek, 26 listopada, odbył się drugi dzień wizyty.

Nasi goście udali się w kilkugodzinną wycieczkę po mieście, która jest połączona z odwiedzinami ciekawych gdyńskich miejsc oraz atrakcji. W jej ramach odbyły się także spotkania z usługodawcami gdyńskiej branży turystyki biznesowej.
 
Gdynia ma bogatą ofertę i zaplecze turystyczne oraz biznesowe. To m.in. 14 hoteli z 2000 miejsc noclegowych oraz 50 salami konferencyjno-bankietowymi, 10 dużych obiektów sportowo-rekreacyjnych - w tym Gdynia Arena przystosowana do organizacji wydarzeń do 5 tysięcy osób, a także teatry i muzea.

fot. Magdalena Czernek / Jerzy Uklejewski

Aktualności

Katalog MICE

Gdynia i jej możliwości w pigułce!

Partnerzy Strategiczni

Gdynia Agencja Rozwoju Pomorskie Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

Projekt dofinansowano ze środków Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Gdyńska Rada Turystyczna

Skontaktuj się z nami

  • Turystyka:
  • +48 58 668 25 47
  • +48 58 668 25 35-36
  • Promocja:
  • +48 58 668 25 46
  • Gdynia InfoBox Obserwatorium Zmian:
  • +48 58 523 97 69
Copyright © 2024 Gdynia
Created by GRT