Badanie Nastroje branży turystycznej
Celem badania nastrojów pomorskiej branży turystycznej jest ocena stanu sektora turystycznego.
– Coraz częściej podejmujemy świadome wybory, zważywszy na dobro naszej planety. Chcieliśmy także, aby wybór hotelu powielał te decyzje. Nasza firma Hotel Co 51, której jesteśmy częścią, przykłada dużą uwagę do ekologicznych rozwiązań. Zdobycie tego certyfikatu jako pierwsi w portfolio firmy to część planu, który ma jedynie pokazać, jak wiele dla nas znaczy zrównoważony rozwój i dbanie o nasze miejsce do życia. Chcemy być jednakowo odpowiedzialni za miejsce, które oferujemy, ale także być przykładem do ich powielania jako ludzie. Każdy pracownik jest przeszkalany, uświadamiany jak wielkie znaczenie ma dla nas segregacja śmieci, wybór lokalnych dostawców, a także wszelkie inicjatywy społeczne, jak i te wspierające zrównoważony rozwój – mówi Aneta Stępkowska, dyrektor generalna Courtyard by Marriott Grynia Waterfront.
Hotel Courtyard by Marriott Gdynia wprowadził lub udoskonalił poniższe praktyki:
Dyspenser z wodą w Hotelu Courtyard by Marriott Gdynia (mat. prasowe hotelu)
Dołączamy do gratulacji, a przy okazji przypominamy, że Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront jest członkiem Gdyńskiej Rady Turystycznej. Poza tym zawsze chętnie z Gdynią współpracuje przy organizacji różnych wydarzeń.
Więcej informacji o hotelu znajdziemy na jego stronie internetowej.
Gdynia i jej możliwości w pigułce!